my customer

ساخت وبلاگ

قطعاً قبل و بعد از خرید هر محصولی نیاز است که شما طرز استفاده صحیح از آن را بدانید.‌ طریقه استفاده کردن از اسپری فوم پلی یورتان بسیار ساده و آسان است. شما به روش‌های مختلفی می‌توانید از این فوم استفاده کنید. اما قبل از استفاده حتما باید چند نکته را بدانید.

از این اسپری بدون دستکش استفاده نکنید زیرا ممکن است به دست بچسبد. در این مواقع جدا کردن آن کمی دشوار است پس همان ابتدای کار احتیاط کنید.

همچنین سطحی که قرار است از فوم برای آن استفاده کنید را همان ابتدای کار تمیز کنید. معمولاً همراه با اسپری فوم یک شیلنگ وجود دارد که شما برای اسپری کردن دقیق می‌توانید از آن استفاده کنید.

 به محل تزریق این محصول را به اندازه سی درصد محل تزریق کنید‌. زیرا که فوم پلی‌یورتان بعد از پاشش افزایش حجم پیدا می‌کند‌. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید به فوم نرم دست بزنید. برای عملکرد بهتر این محصول می‌توانید اسپری را به صورت بر عکس قرار کنید.

اگر سطح مورد نظر وسیع است می‌توانید از شیلنگ استفاده نکنید. بعد از اسپری کردن در صورت تمایل اضافه‌های فوم را بریده و آن را سمباده بزنید. البته شما قادر خواهید بود برای زیباتر شدن فضا از هر رنگی بر روی فوم استفاده کنید.

البته شما می‌توانید از گان نیز برای اسپری فوم پلی یورتان گان خور استفاده کنید. گام کمک می‌کند تا به‌صورت دقیق‌تر اسپری را برای مکان مدنظر استفاده کنید. اگر شما بخواهید دفعات بعدی از اسپری استفاده کنید نیاز است که گان را بعد از هر بار استفاده تمیز کنید.

توجه داشته باشید که سخت شدن فوم در گان مانع از استفاده دوباره خواهد شد و پاک کردن آن دشوار است. اگر از شیلنگ استفاده کرده‌اید برای استفاده مجدد نیاز است قسمتی که فوم در آن خشک شده را قیچی کنید. همچنین قبل از استفاده برای عملکرد بهتر باید اسپری را به‌خوبی تکان دهید.

منبع: کاربرد فوم پلی یورتان

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 24 تاريخ : چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت: 19:35

در سئو کلاه خاکستری می‌توان به واسطه نظر دادن کاربران نیز رتبه سایت را افزایش داد. گوگل محتوایی که بتواند تعامل ایجاد کرده و کاربران را به نظر دادن ترغیب کند بسیار می‌پسندد. حال اگر کاربران به صورت خود به خود برای شما نظراتشان را کامنت کنند این کار جز تکنیک‌های سئوی کلاه سفید است. اما اگر از دوستان و آشنایان خود بخواهید که در زیر پست‌هایتان نظر بگذارند شما از روش کلاه خاکستری استفاده کرده‌اید.

 

منبع: سئو کلاه خاکستری

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : سئو کلاه خاکستری, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 36 تاريخ : چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت: 18:09

مکمل‌های انرژی زا و یا مکمل‌های غذایی و دارویی، تقویت ایمنی و انرژی زا در حقیقت ترکیبی خالص از ویتأمین‌ها و مواد معدنی هستند.

مصرف این نوع از مکمل‌ها می‌تواند نسبت به داشتن رژیم غذایی مناسب بسیار سریع‌تر جواب دهد و این موضوع نیز صرفاً به آن دلیل است که این کپسول‌ها و مکمل‌ها دارای ویتأمین‌های خالصی هستند که می‌توانید با خوردن کمترین حجم از آن‌ها، بیشترین دسترسی را به ویتأمین‌های لازم داشته باشید.

افزایش انرژی در طول روز که فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهیم اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. باید در طول شبانه‌روز مواد معدنی مناسبی را برای بدن تأمین کنیم.

این مواد به اشکال مختلف مانند مکمل‌های تقویتی، نوشیدنی‌ها، دمنوش و قرص‌های گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: قرص تقویت ایمنی و انرژی زا

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : قرص تقویت ایمنی و انرژی زا, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 45 تاريخ : چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت: 0:58

نوع روغن کمپرسوری که برای کولر خودرو استفاده می شود، به مدل و نوع خودرو و همچنین نوع کمپرسور مربوطه بستگی دارد. در ادامه چند نوع رایج روغن کمپرسور کولر خودرو را بررسی می کنیم:

  • روغن کمپرسور معمولی (Standard Compressor Oil): این نوع روغن کمپرسور برای خودروهایی با سیستم های کولر ساده و کوچک استفاده می شود. این روغن عموماً بر پایه روغن های معمولی مانند روغن موتور سنتتیک یا نیمه سنتتیک است که خواص حفاظتی و روان کنندگی مناسبی دارد.
  • روغن کمپرسور مخصوص (Special Compressor Oil): برخی خودروهایی که سیستم های کولر پیچیده تری دارند، نیاز به روغن کمپرسور مخصوص دارند. این نوع روغن دارای خواص ویژه ای است که بهترین عملکرد و حفاظت را برای کمپرسور فراهم می کند.
  • روغن کمپرسور الکترونیکی (Electronic Compressor Oil): برخی از خودروهای جدید دارای کمپرسورهای الکترونیکی هستند که نیاز به روغن کمپرسور ویژه الکترونیکی دارند. این نوع روغن دارای ویژگی های الکتریکی منحصر به فردی است که برای عملکرد صحیح کمپرسور الکترونیکی ضروری است.

منبع: نکات تمیز کردن کندانسور یخچال

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تمیز کردن کندانسور یخچال, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 54 تاريخ : چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت: 0:41

چنانچه موتور خودرویتان به‌درستی کار می‌کند اما ماشین قدرت کافی ندارد، از علائم خرابی گیربکس است. در این صورت باید آن را به مکانیک نشان دهید.

این امر ممکن است به‌دلیل ازکارافتادن قطعات داخلی سیستم یا نشتی روغن گیربکس باشد. دلیل دیگر ممکن است داغ‌شدن بیش‌ازحد گیربکس باشد. وقتی گیربکس داغ می‌کند، یعنی روغن به قسمت‌های داخلی آن نمی‌رسد. این مسئله باعث می‌شود گیربکس آسیب ببیند.

گیربکس قلب خودروی شماست. معمولا یک خرابی جزئی در یکی از اجزای آن می‌تواند کل سیستم را درگیر کند و به سایر اجزای آن آسیب جدی وارد کند. این کار باعث می‌شود هزینه‌های زیادی را متحمل شوید. برای جلوگیری از این مشکل، به‌محض مشاهده علائم خرابی گیربکس برای رفع آن اقدام کنید.

منبع: خرابی گیربکس خودرو

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : خرابی گیربکس خودرو, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 48 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1402 ساعت: 22:41

علاوه بر این که گفته شد استفاده از دی اکسید کربن می‌تواند تا حد زیادی به کاهش هزینه جوشکاری کمک کند، لازم است بدانید دستمزد جوشکاری Co2 در مقایسه با دیگر روش‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

از طرفی طبیعتاً همواره افراد برای دریافت انواع خدمات پانچ CNC یا جوشکاری Co2 به دنبال کیفیت هستند با این حال لازم است بدانید استفاده از گاز سی او دو بیشترین نفوذ را در فلزات دارد. این امر موجب می‌شود کیفیت جوشکاری به این روش به مراتب افزایش پیدا کند و در نهایت جوشکاری نتیجه بسیار رضایت بخشی خواهد داشت

بالاتر بودن ایمنی در جوشکاری Co2

از دیگر مواردی که موجب شده است جوشکاری Co2 بیشتر از دیگر روش‌ها مورد استفاده قرار گیرد، بالا بودن ایمنی آن است. البته به طور کلی در موقع استفاده از گازهای محافظ در خدمات جوشکاری باید نکات ایمنی کاملاً رعایت شود.

اما هنگامی که گاز دی اکسید کربن در این عملیات استفاده شود کمترین خطر را به همراه خواهد داشت زیرا با کاهش جرقه در حفظ ایمنی محیط کمک زیادی می‌کند.

در کنار این موضوع باید بدانید در فرآیند جوشکاری نمی‌توان از تولید گاز مونوکسید کربن پیشگیری نمود و چنانچه جوشکاری در محیط های سربسته انجام شود افزایش این گاز ممکن است مشکلاتی به وجود آورد. از این رو استفاده از ماسک تنفسی در فضای بسته بسیار ضروری می‌باشد.

منبع: جوشکاری Co2

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : جوشکاری Co2, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 51 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1402 ساعت: 22:02

لینک دوستان

خبرنامه